------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash World ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash World IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ mod mange gull ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Geometry Dash World 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Den er så bra også, MEN når Geometry dash-verdenen ikke reagerte viser leketøyskjermen, trykker jeg alltid på lukk-appen, MEN når jeg går til geometri dash-verdenen begynner den å begynne igjen. 😡😡😡
Bare bruk etter beat story er å spille online nivåer i 2.2, men inntil 2.2 kommer ut er det ganske nyttig
Geometry Dash World Arkada efccKjedelig
Ikke misforstå det er et bra spill, men det henger litt for mye. Jeg elsker nivåene der veldig unike, de introduserer ny mekanikk for hvert nivå.
Roller Skating Girls Rollespill irteNei. Resten av nivåene i Toxic Factory er VELDIG VANSKE. Jeg takler ikke fargene og måten spillet spilles på. Bortsett fra det liker jeg musikken The Shopkeeper, jeg ELSKER hvordan du kan få farger på slutten av nivåer, og du kan få forskjellige Cubes With the Shopkeeper. Takk RobTop Games!
Dette spillet er bra! Det er hudnivåer og annet! Slags ting! 5 stjerner!
Dummeste spillet noensinne, jeg kan ikke slå det endelige nivået på toxic factory, det er umulig.
Jeg hater spillet. På det aller første nivået døde jeg før den ikke hoppet. Løs det problemet, og så vil jeg tenke på å laste det ned igjen.
Geometry Dash World Аркады nwakså jeg er på monsterdans av hvis jeg kommer til monsterdans av, vil jeg låse opp online-nivåer ∏_∏ monsterdans av er den siste av giftig fabrikk Yey jeg er spent på å låse opp online-nivåer. og kan det legge til vanskeligheter fordi jeg ikke vet hvor hardt monster danser av. etter en stund fullførte jeg fint monsterdans av så mange nivåer på utvalgte nivåer bare på side 15, det er et n.a nivåer, og jeg kan ikke engang spille det, så hva skjer😀 Og jeg har koder valt of secrets type Utfordringen og syv og hjernekraft
Beste spillet noensinne, men annonser er irriterende. Gjør dette med opprettelsesnivåene og lås opp en tredje eller fjerde verden. Bortsett fra det er det episk!
Geometry Dash World Spillehall dtevDette ville vært en femmer hvis den ikke ville tilbakestille all fremgangen min når jeg slår av telefonen min! Dette spillet suger akkurat nå, men hvis du fikser det, ombestemmer jeg meg, jeg er lei av å miste all fremgang neste dag...
Det er et flott spill! Nivåene er litt utfordrende, men likevel! Det eneste jeg misliker med dette spillet er at det noen ganger halter og musikken går av sporet. Jeg må sette nivået på pause for å få det tilbake på sporet, og noen ganger feiler jeg nivået på grunn av det.
Det første nivået er umulig å fullføre! Jeg trodde dette var ment å være et barnespill! Noen ganger når jeg klikker står det ikke at jeg klikket og dreper meg! Jeg trodde dette var ment å være morsomt; det gir meg lyst til å kaste telefonen ut av et vindu. Finnes det i det hele tatt en enkel modus??? En voksen ville slitt med dette! Gidder i det minste å lage en enkel modus. Ville avinstallert, men lillebror vil fortsette å prøve. Jeg synes synd på ham. Alt dette spillet er god til er å ta opp plass. – En veldig sint og sviktet kunde.
Jeg eide Geometry Dash World i rundt 2-3 dager, og jeg fullførte alle de offisielle nivåene (de 2 "verdenene") på både Practice og Normal. Jeg likte hver og en, og jeg er glad for at de lot spilleren gå gjennom utvalgte spillerlagde nivåer. "Butikken" var fin, men jeg kjøpte bare en vare fra den. Alt i alt vil jeg anbefale GDW til alle fans av Geometry Dash-serien, det var gøy den tiden jeg hadde den installert. Fordeler: •Utfordrende og morsomme nivåer •Unike kosmetikkulemper: •For kort
Det beste spillet som noen gang er laget. Lag flere nivåer fordi jeg har laget alle nivåer
Dette spillet er så bra!!! Jeg klarer så vidt og stopp
Det er et bra spill, men jeg ville virkelig likt om du fikk som det meste av lignende i kreativ del som biuld-nivåer gjør ukentlige nivåer og etc. Jeg spør ikke om som alle andre, men jeg vil virkelig ha nivåredigering og søk, det er de jeg tror virkelig burde være i ge til tross for alt dette spillet er et godt robtop-eventyr.
Brannmann
Geometry Dash World Arkada efccDårlig! DØR TUSEN JÆVLA GANGER
Geometry Dash er et awesum-spill der du trykker for å unngå hindringer mens awesum-musikk spilles. Det er favorittspillet mitt noensinne. Å få fullversjonen lar deg få tilgang til flere nivåer og til og med lage dine egne. Det er så mange fantastiske brukerlagde nivåer! Standardnivåene er imidlertid dårlige.
Verdens dumme spill fordi annonsene får spillet til å krasje, så må jeg avinstallere og deretter installere, men fremgangen min fra 7 måneder er borte, så spillet er dumt
Jeg liker dette spillet, men jeg vil ha nivåbyggeren og en annen verden med en swingcopter
Dette spillet er forferdelig!! Du kommer ikke forbi noen av nivåene, og det er rigget! Når du ikke vil hoppe, hopper den! Omvendt til! Jeg anbefaler ikke dette spillet. Det er det verste spillet du kan få på internett. Men det er min mening, så hvis du vil bevise hvor ille det er, gå videre! Spill spillet og enig med meg.
Dette spillet er forferdelig for sine sjekkpunkter, men flott for godt spill
Den er Bra, men dritlett... fullførte den på 10 minutter og nå har det kommet samme oppdatering på den vanlige geometryDash og😃😍
NYDELIG!! Det er morsomt, gøy og noe du kan holde på med Når du skjeder deg ❤️
Jeg har hatt dette spillet i over en måned nå, og plutselig når jeg prøver å åpne nettspillene, snurrer det bare og laster aldri, selv om WiFi og nettverk er helt i orden.
Geometry Dash er et fantastisk spill med mange spill med forskjellig bakgrunnsmusikk på hvert nivå. Kontrollene reagerer egentlig ikke så mye på det jeg forteller dem, noen ganger blir de gale, bare spretter av seg selv, enda verre hvis jeg trykker på, hopper den ikke. Spillet er spektakulært, selv om det er litt skadelig for øynene, er det fortsatt hyggelig. Ikke bare det, hvert forskjellige nivå har nye ting som du kan sprette på eller bare .... Kan egentlig ikke beskrive så ja.
ganske bra etter min mening, og jeg synes det er veldig kult hvordan du kan spille noen av de hellolte geometristreknivåene og ting
Grunnen til at det ble 3-stjerners fordi hvis det vises som et tillegg, VISER DET ALDRI X-EN SÅ JEG KAN AVBRY
Dette spillet er ondt, men godt
Morsomt spill jeg elsker å spille geometri dash det er min like mitt andre favorittspill det er et veldig bra spill jeg liker mange karakterer som dette ene skinnet broren min har det det er som det katteskinnet synes jeg og det er veldig kult og morsomt og ja og ‚ det er slutten på setningen min
Spillet er morsomt og alt, men det er FOR mange annonser.
Geometry Dash World Аркады nwakAnnonser suger, du får en annonse hver 3 dødsfall og det lider hardt. Og denne tingen skjer også i geometri dash subzero og meltdown, og jeg liker ikke spillet med annonser, akkurat som "geometry dash subzero" og "geometry dash meltdown". Jeg hater disse spillene med annonser hvert tredje dødsfall
Spillehall. Oppdater : October 26, 2021. Krav : Android 5.0+. Innholdsrangering : Everyone 10+ ... Mini Craft 2021 Trial - New World. Bitz Studio.