------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ mod monta kestävyyttä ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Sonic Dash - Endless Running 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Se oli vaikeaa kuin luulin. Ja myös. Miksi tarvitsemme pomoja taistelemaan? Taistelemme kt:sta minkä takia? Ja mitä järkeä on taistella pomoa vastaan? Sinun ei tarvitse muuta kuin väistää ja napauttaa sitä ilman syytä. Hullu tämä!
Huonoo
Ihan ok peli vapaa-ajalla pelattavaksi. Pelin kulku on erittäin yksinkertainen ja helppo ymmärtää, ja grafiikat ovat hyviä. Mutta koko "toiminto pyyhkäisemällä näyttöä" -juttu voi epäonnistua reagoinnissa. Jos pyyhkäisen vasemmalle, peli luulee, että pyyhkäisin ylös tai en ollenkaan. Peli tappaa minut myös silloin, kun minun olisi pitänyt olla elossa siinä vaiheessa, ja pelissä on paljon virheitä. Pääasiassa käyttöliittymien kanssa. Sano, napautan ponnahdusikkunan X-merkkiä. Seuraavana päivänä ponnahdusikkuna tulee uudelleen näkyviin. Se on vain yksi monista bugeista. Ihan ok peli
No ihan kiva mutta en suosittele perheen pienimmille koska mulla on englanniksi niin jo on suomalaine ja ei osaa englantia niin suosittele mutta en tiiä pystyykö sinun tulliten puhelimissa vaihtaa kiele voitteko kertoo jos voi jooko? Mutta muute ihan parasta🤗
Pidän pelistä, mutta en pidä badnicsien uudesta ulkoasusta, ne eivät näytä hyvältä ja siellä on myös vain kaksi pomoa, lisää 6 tappavaa Zazzia, niin olen erittäin onnellinen
Anteeksi, pidän tästä pelistä niin paljon, mutta se tulee tiettyyn aikaan minua pyydetään pelaamaan seuraava tehtävä Internet-yhteydellä ja olen yrittänyt, että se ei toiminut Nyt peli on niin tylsä. Tee asialle jotain
Forest Dash - Steam
Oona
Olet tuhonnut tämän pelin päivitykselläsi, se on aivan järkyttävää, mitä olet tehnyt. Aion poistaa yhden suosikkipeleistäni, koska joku idiootti ajatteli, että jos se ei ole rikki, korjaan sen joka tapauksessa... KAUTTA. . Tämä oli vanha arvosteluni. Rakastan tätä peliä, en voi syyttää sitä todella. Upea pelattavuus ja pelattava offline-tilassa, joten täydellinen maanalaisessa... 5 tähteä todella ansaittu, hyvin tehty kaverit ⭐⭐⭐⭐⭐ . OLET IMBESIILIT, ÄLÄ LOPPU PÄIVÄTYÖSTASI
On erittäin hauskaa, että pelaan sitä joka päivä
Syy miksi annoin sille neljä ⭐ s. Hahmoilla ei ole omaa temppua ja se tekee siitä tylsän. Ja tee erilaisia pomoja. Tee huippupisteitä päivittäin. Tee tapahtumia. Tee pelistä uusi. Koska rakastan tätä peliä ja haluan muiden ihmisten nauttivan. Ja vielä yksi asia, merkki- ja tarinatila. Tee varusteita.
Annoin tälle 4 tähteä. Uusin päivitys todella muutti peliä, eikä parempaan suuntaan. En pidä siitä, miltä viholliset nyt näyttävät, enkä todellakaan pidä tavasta, jolla tehtävät nyt järjestetään. Minä ainakin nautin siitä hetken. Aika siirtyä johonkin muuhun.
Kiva
Rakastan peliä ja muuta, mutta on joitain asioita, joita vihaan uudessa päivityksessä ja uusi päivitys kauan sitten 1. Meidän on tehtävä tavaraa eläimille, jotka vapautamme pahiksista. 2. Meidän on viimeisteltävä kaikki koristeet avataksemme hahmon. 3. Kestää ikuisuuden avata Jet 4. Sen on niin vaikea saada punaisia tähtiä. 5. CLASSIC SONIC MAKSAA EDELLEEN 3,99, SINUN TÄYTYY AVAA HÄNEN VOIMAKSI. 6. Pelissä on paljon virheitä. 7. Vanha versio on parempi kuin uusi
... ##ival ##ology colle ##ret mark ##get music pain ##uced run see ##by town ... ##var trade ##ios ##house haluaa mostly location lap kään Later keskustel
Jotkin pyörän pelit ovat hieman taklattuja, mutta olisi hyvä, kun voit hypätä toimintaan saadaksesi uuden ennätyksen
paras peli
Tylsä. Mainoksia enemmän ja enemmän mainoksia. Se on hidas, eikä sitä ole koskaan päivitetty. Pomot ovat kunnossa, mutta se häiritsee. Ja vie minut takaisin päävalikkoon ja se ei koskaan anna minun käyttää merkkejä. Korjaa bugi
Ihan nostalginen sonic
sko
Aluksi hieman siistiä. Mukava peli pelata. Mutta sitten alkaa hauskuus. Mainokset ovat ERITTÄIN invasiivisia. Enkä tarkoita vain niin paljon, että näet ne 10 sekunnin välein. Nonono, tarkoitan, että niitä on niin paljon, että näet ne 10 sekunnin välein JA ne vievät koko näytön lukiten sinut pois pelistä. Minulla oli juuri yksi äänivoimille, pakotettu näytölle, kiertämään itseään, vaikka en pystynyt sulkemaan sitä tai jatkamaan toistoani. Ainoa ratkaisu oli sulkea peli. Tämä on rikki.
10/10 pelin grafiikat ovat hyviä, mutta huomaan, että hahmot eivät koskaan räpytä silmiä. mahtava Amy ja creams hame esitetään vaikka heidän pikkutyttöillä ja Amyn tapahtumahahmoilla on myös sama ongelma. ja siellä on pari virhettä, kuten jouseen juuttuminen, josta tulee pallo, kun osut esineeseen, jonka yli ei voi hypätä tai hypätä yli. Ja rakennusmekaniikasta on vain niin vaikea päästä ohi, kun missä vektorissa se vain muuttuu hieman vaikeaksi. se on hauska peli.
Ei mahdollisuutta poistaa mainoksia..... 👎. Kova syöttö.
Anna minun pelata ensimmäiset 5 minuuttia, mutta sitten kaatui. Poistin asennuksen ja asensin sitten uudelleen, mutta se ei silti toiminut, muut pelit ovat kunnossa
Kiva
Huono
Siellä on paljon 20-30 sekunnin mainoksia, jotka ovat ärsyttäviä, samoin kuin maksettuja hahmoja ja kertakäyttötuotteita, mutta silti on mahdollista nauttia ilmaiseksi, ja tarjolla on myös 2 halpaa pysyvää päivitystä. Myös helppo poimia ja pelata kierros tylsistyneenä. Mainos toistetaan kuitenkin aina, kun kuolet, mutta muut mainokset ovat valinnaisia pelin sisäisiä "maksuja" kohteista ja päivityksistä.
Viileä peli, kunnes juuttuu naurettavan pitkään koko näytön mainontaan joka toinen tekemäsi asia. Mainosten eston kanssa se on liian spastinen pelityyli, jota tarvitaan. Anna ihmisten käyttää silmiään ja katsoa myös tulevaa. Yritin pelata sitä enemmän ja tämä arvostelu jouduttiin alentamaan 1 tähden. Tämä peli on kauhea. Pelasin sen uudelleen ja siinä on oltava nollatähden vaihtoehto. Tämä on yksi pahimmista peleistä, joita olen koskaan pelannut elämässäni.
Pidän tästä pelistä TODELLA TODELLA, mutta ainoa syy, miksi annoin sille 4 tähteä aiemmin, oli se, että suosikkialueeni ei ole siinä (ei ole vieläkään). Ymmärrän, että he eivät voi lisätä jokaista äänivyöhykettä peliin, mutta haluaisin nähdä kemiantehdasalueen.
Androidin parhaat äärettömän tason pelit
Zombie Catchers – love to hunt · Deca Games. Talking Tom Gold Run ... Talking Tom Hero Dash ... Sonic Dash - Endless Running.
Huono tää lagii ihan sairaasti